Opgelost door Belsimpel: Belsimpel.nl - TE LAAT MET LEVEREN!

Airtrix

Op 9 oktober bestel ik Samsung Galaxy Note 3 + KPN Alles in 1 Premium HS3 - 1 jaar. Via mail werd er gecommuniceerd dat ik binnen 3 werkdagen alles zou ontvangen. Ondertussen 23 oktober en ik heb nog steeds niets ontvangen. Ondertussen heb ik 5 mails + 8 gebeld. Ik kreeg steeds dit te horen:
"KPN heeft storting", "we moeten alles handmatig invoeren wegens systeemfout", "we zijn ermee bezig, over enkele dagen ontvangt u uw artikel", "we hebben 2 jaar contract aangemaakt i.p.v. 1 jaar". Vandaag hoor ik dat ze eerst hun fout moeten corrigeren door het te annuleren en opnieuw alles aanmaken. Dit kan min. nog 1 week duren. Totaal geen service. Daarbij komt, dat het toestel goedkoper is nu (op hun website), hier wordt geen rekening mee gehouden. Als ik het verschil terug wou dan moest ik alles opnieuw bestellen. Wat mij opviel is dat er totaal niet geprobeerd wordt een klant te behouden.

Compensatie of een exacte datum wanneer het wel geleverd kan worden!

Airtrix
    Netjes afgehandeld, ik heb nieuwe telefoon. Geweldig!

Airtrix

Ook een klacht indienen over Belsimpel?