Opgelost door Belsimpel: Belsimpel.nl - TE LAAT MET LEVEREN!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 38662
Gebruiker
Airtrix
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 9 oktober bestel ik Samsung Galaxy Note 3 + KPN Alles in 1 Premium HS3 - 1 jaar. Via mail werd er gecommuniceerd dat ik binnen 3 werkdagen alles zou ontvangen. Ondertussen 23 oktober en ik heb nog steeds niets ontvangen. Ondertussen heb ik 5 mails + 8 gebeld. Ik kreeg steeds dit te horen:
"KPN heeft storting", "we moeten alles handmatig invoeren wegens systeemfout", "we zijn ermee bezig, over enkele dagen ontvangt u uw artikel", "we hebben 2 jaar contract aangemaakt i.p.v. 1 jaar". Vandaag hoor ik dat ze eerst hun fout moeten corrigeren door het te annuleren en opnieuw alles aanmaken. Dit kan min. nog 1 week duren. Totaal geen service. Daarbij komt, dat het toestel goedkoper is nu (op hun website), hier wordt geen rekening mee gehouden. Als ik het verschil terug wou dan moest ik alles opnieuw bestellen. Wat mij opviel is dat er totaal niet geprobeerd wordt een klant te behouden.

De oplossing

Compensatie of een exacte datum wanneer het wel geleverd kan worden!

1 reactie

  1. Auteur
    Airtrix
    Datum
    Netjes afgehandeld, ik heb nieuwe telefoon. Geweldig!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Airtrix
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Belsimpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen