Opgelost door Belsimpel: belsimpel.nl verkoopt fake earpods! Trap er niet in!

content Opgelost
ronald289

belsimpel.nl verkoopt fake earpods! Trap er niet in!

De goedkoopste apple earpods, volgens tweakers, zijn te koop bij belsimpel.nl. Om te “bewijzen” of suggereren dat dat het om originele EarPods gaat wordt een link met de apple site te op de bestelpagina gegeven.
Hoe weet ik nu dat het om fake EarPods gaat? Tsja, 1 omdat ik zo stom ben om de goedkoopste te kiezen. En 2 omdat een eenvoudige test het aantoont. Aan de buitenkant van de pod zit een “hole” als je die afdekt, terwijl je naar iets luistert val de bas weg, maar bij de fake EarPods werkt dat niet. Verder ontbreekt er een stempel op de bedrading. Deze EarPods kun je op eBay voor 5 euro kopen. Maar bij belsimpel.nl kosten ze zo’n 20 euro (40% korting??). Heb belsimpel gebeld en het bekende smoesje is al begonnen. Zij kopen in heel europa in….blabla. Dit zijn gewoon oneerlijke handelspraktijken. PUNT UIT! Ik ga ze niet direct terugzenden. Wil eerst dat ze hier mee stoppen!!!…..GRRRRR….Ik raad iedereen aan deze webshop vooralsnog te mijden!

ronald289
    Na overleg met belsimpel besloten deze klacht in te trekken. Er is bij mij voldoende twijfell ontstaan. M.a.w. het echtheidskenmerk wordt in twijfel getrokken. Ik ga op termijn e.e.a laten checken bij Apple. Voor nu geef ik belsimpel het voordeel van de twijfel. Met excuses!

ronald289
In ieder geval voorlopig opgelost!

Ook een klacht indienen over Belsimpel?