Klacht Belsimpel: Bestelling niet geleverd

Klachtnummer
# 265515
Gebruiker
A.C.W. Rongen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

'Vandaag besteld, morgen in huis' is de slogan. Ik wacht nu al zo'n 10 dagen, heb regelmatig gebeld maar Belsimpel kan niet zeggen wanneer het pakket wel geleverd wordt. Volgens Belsimpel is op dit moment annulering niet mogelijk omdat het pakket is overgedragen PostNL. Betekent dit geen pakje en geen geld retour? De boodschap ik krijg is dat ik maar moet wachten en verder wordt er gerefereerd aan procedures waarmee ze uitleggen dat ze nu niets voor me kunnen doen.

De oplossing

Ik wil in ieder geval duidelijkheid, niet 'ooit' maar nu. En dat Belsimpel stopt met verschuilen achter hun eigen procedures en een oplossing biedt. Bijvoorbeeld een nieuw pakketje sturen. Dat Belsimpel een probleem heeft met PostNL moet niet mijn probleem worden.

1 reactie

  1. Auteur
    A.C.W. Rongen
    Datum
    Belsimpel.nl heeft niet gerageerd. Ik bleeft tegen een muur van interne procedures aanlopen, zelfs na ontbinding van de koop. Nu maar duimen dat ze dit wel adequaat afhandelen.

Ook een klacht indienen over Belsimpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen