Klacht Belsimpel: Bestelling niet geleverd

A.C.W. Rongen

'Vandaag besteld, morgen in huis' is de slogan. Ik wacht nu al zo'n 10 dagen, heb regelmatig gebeld maar Belsimpel kan niet zeggen wanneer het pakket wel geleverd wordt. Volgens Belsimpel is op dit moment annulering niet mogelijk omdat het pakket is overgedragen PostNL. Betekent dit geen pakje en geen geld retour? De boodschap ik krijg is dat ik maar moet wachten en verder wordt er gerefereerd aan procedures waarmee ze uitleggen dat ze nu niets voor me kunnen doen.

Ik wil in ieder geval duidelijkheid, niet 'ooit' maar nu. En dat Belsimpel stopt met verschuilen achter hun eigen procedures en een oplossing biedt. Bijvoorbeeld een nieuw pakketje sturen. Dat Belsimpel een probleem heeft met PostNL moet niet mijn probleem worden.

A.C.W. Rongen
    Belsimpel.nl heeft niet gerageerd. Ik bleeft tegen een muur van interne procedures aanlopen, zelfs na ontbinding van de koop. Nu maar duimen dat ze dit wel adequaat afhandelen.

Ook een klacht indienen over Belsimpel?