Klacht Belsimpel: Dat ik de telefoon goed ontvang!

OranjePotvis#744

*Ik heb deze klacht ook al op klacht.nl gezet, maar nog geen reactie. Echter is het wel zo dat ik de klacht er gister op heb gezet, dus dat er geen reactie is, is niet de fout van Belsimpel. Maar ben m'n geduld inmiddels kwijt, heb de klantenservice erg vaak moeten bellen etc.*

Ik heb in februari bij jullie de Mi 9t Pro aangeschaft.
Echter kwamen er een aantal problemen.
Vervolgens heb ik de klantenservice gebeld, de medewerker heeft me vervolgens heel goed geholpen en gevraagd of ik het toestel wil terug sturen. Zo gezegd zo gedaan. Toestel verstuurd, ik ontvang het nieuwe vervangende toestel. Helemaal blij!

Echter kwam ik er later achter dat er weer problemen waren, weer hetzelfde verhaal. Nieuwe toestel ontvangen. Met dit toestel heb ik een probleem met het scherm.
Dan begin ik me best wel te irriteren, want 1x kan gebeuren, 2x is irritant maar kan nog wel. Maar dit is nu de 3de keer. Ik wil gewoon genieten van m'n nieuwe toestel meer vraag ik niet.

Als of dat niet genoeg was gebeurd het volgende. Ik krijg van de klantenservice(de klantenservice medewerkers doen natuurlijk gewoon hun best, en kan hen natuurlijk niet hier de schuld van geven) te horen dat ik te laat ben met het melden en dat ik daarom geen recht heb op een vervangende toestel. Dit is te gek voor woorden, ik heb binnen jullie 30 dagen gemeld, en binnen de wettelijke 14 dagen. Ik wil gewoon de Mi 9t pro blauw ontvangen!

Dat ik het toestel ontvang en dat hij goed functioneert. Zoals het hoort.

Ik zie dat op dit moment de 64gb blauw versie uitverkocht is, maar ik ben bereid de prijsverschil te betalen tussen 64gb en 128. Die is op dit moment 2 euro.

Heb foto's bijgeleverd van de prijsverschil

Ook een klacht indienen over Belsimpel?