Klacht Belsimpel: defect nieuwe telefoon

Pleunvk

Beste,

Op vrijdag 5 april heb ik mijn nieuwe IPhone 8 bij jullie aangeschaft. Ik was er de eerste weken super trots op en blij mee, maar niet veel later echter had ik al problemen met deze telefoon. Een week terug werkte mijn telefoon helemaal niet meer. Ik kon nergens op klikken en zelfs als ik de home button en sluit button tegelijkertijd inhield voor ten minste 20 seconde deed hij niks! Na hem een tijdje te hebben laten liggen deed hij het gelukkig weer. Dit senario is na die keer nog 1 keer voorgekomen, maar dat is helaas niet het enige. Ook wekt af en toe de camera niet zoals ik wil en sinds gisteren kan ik mijn foto’s niet meer openen via WhatsApp, maar moet ik eerst naar mijn galarij om daar de foto’s te selecteren die ik wil versturen. Ook als ik vanaf mijn startscreen naar de camera wil swipen doet hij dit niet altijd of als hij het wel doet dan blijft de camera helemaal zwart. En tot slot heb ik sinds gisteren problemen met de oplaad kabel. Ik gebruik gewoon de kabel van de iPhone en wil hen dan aan een Apple computer laten opladen, maar dan zegt hij dat het accessoire mogelijk niet ondersteund wordt.. Deze telefoon heb ik nieuw aangeschaft, omdat ik een keer geen problemen wilde hebben met 2e hands telefoons. Ik wilde met een goed werkende telefoon naar Australië waar ik mij nu dan ook bevind. Ik weet dat er een optie is om mijn telefoon op te sturen, maar gezien mijn situatie lijkt me dat meer dan onhandig. Mede met deze mail wil ik vragen hoe om te gaan met deze situatie. Ik wilde namelijk niet wachten tot ik weer in Nederland ben om mijn klacht te melden, maar het nu vast ter spraken maken zodat men op de hoogte is van wat er speelt voordat we 4 maanden verder zijn en ik dan pas mijn klacht aankaart. Ik hoop dat er een oplossing is..

vriendelijke groeten,

Pleun

Het liefst krijg ik een nieuw exemplaar en stuur ik mijn ouder terug op..

Ook een klacht indienen over Belsimpel?