Klacht Belsimpel: Door geblunder bij Belsimpel wil ik tegemoet gekomen worden in de schade die ik loop.

A.C.W. Rongen

Belsimpel.nl kon niet aangeven of ik binnen twee weken na het plaatsen van mijn bestelling de telefoon in huis had (ondanks hun ‘belofte’ vandaag besteld morgen in huis). Ze waren weinig constructief en om die reden heb ik de bestelling geannuleerd.
De telefoon was in combinatie met een abonnement. Ik heb verzocht om ook het BEN-abonnement en nummerportatie ongedaan te maken. Ik heb Belsimpel.nl meerdere malen erop heb gewezen dat de annulering niet goed verwekt is (de nummerportatie was niet verwijderd). Het enige wat goed ging bij de annulering, ik heb geen telefoon ontvangen en ook geen BEN-simkaart. Ondanks dat Belsimpel beweerde dat de anulering had plaatsgevonden kreeg op op enig moment van BEN de bevestiging dat het abonnement geactiveerd is.
Doordat Belsimpel.nl heeft gefaald bij de annulering en dus ook de nummerportatie heeft vastgehouden ben ik mijn oude abonnement kwijt. Het tarief wat ik voor mijn abonnement betaald wat zeer scherp (en bij een goede provider). Het goedkoopste instap abonnement bij mijn oude provider is 5 euro per maand duurder dan wat ik nu had. Door het geklungel van Belsimpel gaat betaal ik nu 60 euro (12 x 5) meer per jaar. Als zijn op tijd de nummerportatie hadden geannuleerd had ik nu nog mijn oude abonnement gehad.

Ik wil dat Belsimpel.nl erkent dat door hun toedoen mijn oude abonnement is vervallen en dat zij mij tegemoet komen in de schade die ik door hun oploop. Een termijn van twee jaar lijkt mij redelijk wat neer komt op 135 euro (inclusief aansluitkosten). De jaren daarna zijn voor mijn rekening.
Ik wil niet dat Belsimpel.nl bemiddeld bij een nieuw abonnement. Het vertrouwen is volledig weg. Zeker als ze tijdens de fase van annulering mij aansporen om valsheid in geschrifte te plegen.

A.C.W. Rongen
Het is radiostilte. Ik ben nog steeds aan het wachten op een oplossing!

Ook een klacht indienen over Belsimpel?