Klacht Belsimpel: Garantieprocedure verloopt slecht, terwijl het verantwoordelijkheid is van BelSimpel

Klachtnummer
# 389091
Gebruiker
E.L. de Gooijer
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Belsimpel handelt de garantieprocedure niet correct af. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Dynafix, de fabrikant. Terwijl het, als verkooppunt zijnde, hun verantwoordelijkheid is.

Gewenste oplossing

De schade(s) vallen duidelijk binnen de garantie. Ik wil dat BelSimpel uren aan de telefoon gaat hangen met Dynafix en CatPhones en ervoor zorgt dat ze deze procedures beter op de rit krijgen. De prijsopgave en andere correspondentie die ik ontving klopt niet. Ook volgens Dynafix niet.
Ik wil dat BelSimpel dat oplost en mij de garantie geeft waar ik recht op heb.

2 reacties

  1. Auteur
    Belsimpel
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    E.L. de Gooijer
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Belsimpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen