Opgelost door Belsimpel: Gebruiken altijd valschade om onder garantie uit te komen

Lien

Veel aankopen gedaan bij Belsimpel, altijd goed bevallen maar heb ook nooit service nodig gehad, tot de laatste aankoop een Nokia 6.1.
Daarvan verbrijzelde het glaasje van de fotocamera op de achterkant, toestel was nog geen 3 dagen oud.
Contact gehad met Belsimpel, opgestuurd en krijg te horen dat ik het toestel heb laten vallen en de reparatie 145 euro kost (toestel kost 179 euro).
Ik heb het toestel absoluut niet laten vallen en er is ook geen enkele valschade te zien aan het toestel buiten het kapotte glaasje.
Zij blijven telkens volhouden dat ik het toestel heb laten vallen, wat natuurlijk de gemakkelijkste manier is om onder garantie uit te komen.
Ze luisteren totaal niet naar wat ik te vertellen heb, ze draaien overal omheen.
Ik heb gevraagd of ze mij uit het klantenbestand willen halen en krijg dan te horen dat dat kan maar dat dan elke garantie vervalt om dat zij dan niet weten of ik de toestellen wel bij hen gekocht heb, wat toch erg vreemd is, ik heb toch aankoopnota's.
Zij gaven mij ook te kennen dat het hen niet deert dat zij een klant verliezen, ik ben maar een particuliere consument.
Voor mij geen Belsimpel meer

Voor mij valt er niets meer te doen, ik heb het toestel laten maken voor het bedrag van 19 euro!!
Ik voel me zeer onrechtvaardig behandelt

Lien

Ook een klacht indienen over Belsimpel?