Klacht Belsimpel: gebruikersporen versus ontbreken functionaliteit vingerafdruksensor
Details
Klacht
Mijn dochter koopt vorige week een huawei pt10 bij belsimpel. Toestel ontvangen. Maar de vingerafdruk functionaliteit ontbreekt . Gebeld en er wordt gevraagd het toestel op te sturen. Er van uitgaande dat er een nieuw toestel opgestuurd zou worden of de functionaliteit erop gezet zou worden, dit binnen enkele dagen opgelost zou zijn. Niet dus, er zou gemaild worden. Geen mail ontvangen. Donderdag 19/7 belt mijn dochter naar belsimpel, beginnen ze over krasjes op het scherm, niet met het oog waarneembaar. Scannen ze schijnbaar de inkomende toestellen. Maar ze controleren de toestellen niet wanneer ze eruit gaan op functioneren. En ze kan wel een nieuw toestel krijgen maar dat kost 10% extra! Belsimpel levert een toestel wat niet werkt zoals het zou moeten. De fout ligt bij Belsimpel. Belsimpel legt het probleem bij mijn dochter. De omgekeerde wereld. Gisteravond heeft mijn vrouw belsimpel gebeld, hetzelfde liedje, ze leggen het probleem bij de krasjes (gebruikerssporen) en niet bij het niet functioneren van het toestel, vingerafdruksensor. Er kan geen excuses af, proberen haar af te poeieren met, we moeten er naar kijken etc etc. we bellen u terug, en nog meer smoezen om er maar af te zijn.
Gewenste oplossing
Een nieuw toestel zonder bijbetaling, zij leveren een product wat niet voldoet!De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.