Opgelost door Belsimpel: Geen geld terug voor annuleren product betreft telefoon en abbonement

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 478469
Gebruiker
jdb13
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ben twee weken bezig met geld terug wegens annuleren telefoon, plus provider abbonement. Dit ruim binnen het termijn ruilen of annuleren. Pas na 4 dagen reactie, rekken steeds meer tijd om maar buiten het termijn te komen, zodat zij het geld niet hoeven terug te betalen. Bedrag is €508,-.

De oplossing

Helaas ik heb van alles geprobeerd, maar zij hebben telkens weer een smoesje of weer andere voorwaarden. Wat ik wil is annuleren en het geld wat ik betaald heb voor de telefoon, terug storten op mijn rekening.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jdb13
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb diverse keren aangegeven, dat ik geen google account had bij ruilen van een andere telefoon. Ik heb alleen de doos opengemaakt en weer dicht gedaan. Ik vond hem namelijk te groot, en heb het terug gesuurt voor een ruiling voor een kleinere telefoon. Vervolgens kreeg ik diverse meldingen van drie verschillende namen, dat het weer terug gestuurt zou worden de telefoon. De reden was dat ik eerst een google account moest verwijderen. Maar ik heb de telefoon helemaal niet gebruikt, dus dan heb ik ook geen google account kunnen aanmaken. Dat heb ik ook drie keer aangegeven, maar geen reseltaat. Uit eindelijk heb ik besloten om de boel maar te annuleren. Ook daar kwam een antwoord, eerst de google account verwijderen. Daarom heb ik jullie gevraagd om mij te helpen hier in. En dat is gelukt, het geld is inmiddels ook weer terug gestort. Dit met alles was het een verschrikkelijke vervelende ervaring, met als gevolg stress en hoofdpijn.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Belsimpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen