Klacht Belsimpel: Geen nederlands toestel

Klachtnummer
# 372961
Gebruiker
Cor de Zeeuw
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 19 maart 2019 een Samsung galaxy s9 plus gekocht voor 590 euro.
De beveiligings update die maandelijks zou ontvangen voor dit toestel blijven uit.
Laatste beveiligings update is van januari 2019.
Na wat op forums te hebben gezocht blijkt dat veel mensen die bij belsimpel een toestel hebben gekocht hetzelfde probleen hebben.
Onderzoek naar de firware van mijn telefoon wijst uit dat dit toestel helemaal niet voor de nederlandse markt bestemd is.
Dat bleek ook wel toen ik tijdens mijn vakantie door verschillende landen heb gereden en continu verbinding problemen ervaarde.
Dit is niet wat ik verwacht had van dit dure toestel.

De oplossing

Ik wil mijn telefoon retouneren en mijn geld terug.
Ik vind dat ik als consument onjuist geinformeerd ben.

1 reactie

  1. Auteur
    Cor de Zeeuw
    Datum
    Update, Ik ben via email benaderd om de klacht zo snel mogelijk op te lossen.

Ook een klacht indienen over Belsimpel?