Klacht Belsimpel: geen reactie op mail bij einde contract!

Klachtnummer
# 475432
Gebruiker
namjot
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben het abo opgezegt met nummer behoud per 27 juli, (abo was afgelopen dus netjes uit gedient.tot onze verbazing is de maand augustus ook afgeschreven terwijl wij al een bevestiging van einde contract hadden van Simpel. gemailt maar geen enkele reactie wel vandaag een neiuw factuur van €0.50 gebruikers kosten van de laatste dag van het abo.

De oplossing

De abo kosten van augustus per direct terug storten.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Belsimpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen