Opgelost door Belsimpel: Geen service na leveren van toestel met doorgesneden seal sticker

Alissa

Gisteren een samsung galaxy s10+ besteld. Vandaag binnen gekregen wat blijkt.. de seal sticker is doorgesneden. Wat krijg je van belsimpel te horen? Dat ze steekproefsgewijs een telefoon open maken om te kijken of het juiste product er in zit!! Daar over heen plakken ze dan blijkbaar weer een nieuwe seal sticker. Vervolgens kunnen ze ook niet aantonen dat er inderdaad een controle op mijn toestel geweest is. Volgens mij zit die seal vanuit de fabriek er niet voor niks op maargoed... vervolgens willen ze geen spoedkoerier naar je toe sturen want dat kan niet! Ten eerste zijn er altijd spoedkoeriers en kan niet is gelul en dat zeggen jullie alleen maar omdat jullie dan moeten betalen. Ten tweede als een klant zo groot bedrag bij je uitgeeft mag je toch hopen op wat service en klantvriendelijkheid! Geen van beide is gebeurt en ik ben zwaar pissig hier over. Ik bestel mijn telefoon bij jullie met het idee dat ik hem vandaag in huis heb is ook gebeurt. Maar vervolgens door fouten vanuit jullie kant kan ik nu het pakket weer inpakken, naar het postkantoor rijden en 4 dagen! I.v.m pinksteren op mijn pakket wachten! Ik vind het schandalig. Het nadeel is dat het toestel bij belsimpel een stuk goedkoper is dan bij andere aanbieders anders had ik de telefoon zeker ergens anders gekocht! U wordt bedankt

Ik wilde dat ze vandaag een spoedkoerier zouden laten komen aangezien we voor het pinksterweekend zitten maar dit deden ze niet. Misschien dat ze het groene toestel kunnen leveren voor de zelfde kosten als de zwarte.
Ik ben uiteindelijk goed geholpen en omdat het zo lang duurde zij ze mij op een goede manier tegemoet gekomen! Met dank aan Arjan Zuur :)

Belsimpel
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Belsimpel?