Klacht Belsimpel: gestraft voor niet geleverde zending

ricky84

[verwijderd door moderator]
Te gek voor woorden en ik ben niet iemand die snel klaagt
JE WORDT GESTRAFT DOOR DIT BEDRIJF ALS DE BEZORGDIENSTEN JE ZENDING VERLIEZEN.
1. week geleden een nieuwe mobiel besteld en betaald. Voor 23:00 uur besteld morgen in huis
2. volgende dag (zaterdag) niet geleverd
3. Maandag nog niet geleverd
4. Dinsdag mail richting belsimpel waar mijn bestelling blijft. Volgens belsimpel wordt deze Woensdag geleverd. maar nee hoor niet geleverd. Gebeld met belsimpel klantenservice en deze zou een onderzoek starten met postnl,
op de vraag of er een dossiernummer beschikbaar is voor toekomstige referentie maar deze zou niet worden aangemaakt, ook krijg je vanzelf geen terugkoppeling, dus daar heb je niks aan.
5. Donderdag krijg ik een bericht van klantenservice dat men het heel vervelend vindt dat mijn bestelling nog niet is geleverd en dat ik een formulier zou ontvangen die ik moet invullen, waarna een onderzoek wordt gestart.
HALLO belsimpel??? het feit dat iets niet is geleverd is een zaak tussen jullie en postnl. Een klant heeft betaald en verwacht zijn spullen, stuur een nieuwe zending en zoek het lekker zelf later uit met postnl.
6. vervolgens ontvant ik in een ander e-mail de formulier die ik PERSE MOET PRINTEN en invullen en ondertekenen met BLAUW PEN MET INFORMATIE DIE BELSIMPEL AL HEEFT!! ECHT ONZIN.
je moet in het formulier invullen
- je bestelnummer
- de trackingnummer
- de naam van het product dat je hebt besteld.
Allemaal informatie die belsimpel al heeft!!!
7. ik print , vul en onderteken de formulier en scan deze naar belsimpel EN wat krijg ik terug als reactie??
""""Beste meneer,
Bedankt voor het opsturen van de verklaring.
Helaas kan ik deze verklaring niet accepteren aangezien de productomschrijving niet volledig is ingevuld. Op dit moment mist de grootte van het geheugen en de kleur van het toestel nog. Het is van belang voor het onderzoek dat dit ook volledig is ingevuld. Wanneer wij de volledige verklaring hebben ontvangen kunnen wij je hopelijk een oplossing bieden!
In het vertrouwen je voldoende te hebben geïnformeerd.""
===========================================================================
Te gek voor woorden!!! BELSIMPEL WEET WAT IK HEB BESTELD. ik heb ingevuld wat ik heb besteld, MAAR NEE HOOR, je wordt gedwongen om het formulier weer in te vullen met de KLEUR en GEHEUGEN capaciteit van de telefoon. alsof belsimpel niet weet wat de klant heeft besteld.

geld terug en behandel klanten fatsoenlijk

Ook een klacht indienen over Belsimpel?