Klacht Belsimpel: Hele slechte service bij een defect toestel.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 267831
Gebruiker
Kim103
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na ongeveer 6 maanden gebruik van mijn nieuwe telefoon, kon ik niet goed muziek meer luisteren met koptelefoon vanwege een defect. Dat is ruim binnen de garantietermijn.
Ik heb mijn telefoon 2 keer ter reparatie opgestuurd en allebei de keren kwam mijn telefoon niet gerepareerd terug.
De derde keer hebben ze het anders aangepakt en was het wel gerepareerd, maar helaas 2 weken later had ik weer precies hetzelfde probleem.
Nu heb ik mijn telefoon voor de vierde keer opgestuurd, nu werd mij verteld dat ze zouden kijken naar andere opties. Het zou, volgens de email die ik heb gekregen, 3 werkdagen duren om het te verwerken. Op de 5e werkdag heb ik zelf gebeld omdat ik nog geen bericht had gehad. De werknemer aan de telefoon vertelde mij dat ik niet hetzelfde model telefoon in de plaats zou kunnen krijgen, alleen een gebruikte andere telefoon die ze daar hebben liggen.
Ik heb gezegd dat ik geen andere telefoon wil. De enige oplossing hiervoor is dat ze voor de vierde keer mijn telefoon nu ter reparatie opsturen.
Tot nu toe zijn er al 3,5 maand voorbij vanaf het punt dat ik mijn telefoon voor het eerst opstuurde en nu.

De oplossing

Ik wil graag mijn eigen telefoon gerepareerd terug, of een nieuwe telefoon, maar dan wel hetzelfde model als dat ik heb aangeschaft.
Of ik wil het geld terug dat ik heb betaald voor het toestel.

2 reacties

  1. Auteur
    Kim103
    Datum
    Ik zou ook een mail krijgen van het opsturen ter reparatie voor de vierde keer, maar heb nog geen mail gehad, terwijl het al weer 5 dagen terug is dat ik daarvoor gebeld heb.
  2. Auteur
    Kim103
    Datum
    Ik heb mijn telefoon weer terug, maar weer is hij niet gerepareerd. Dit is de vierde keer dat ik hem zo terug krijg, zonder bericht te krijgen dat het niet is gelukt. In de mail staat dat het gerepareerd is, maar dat is niet het geval.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kim103
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb geen reactie gehad. Het is al langer dan 3 weken geleden dat ik mijn klacht heb geplaatst.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Belsimpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen