Klacht Belsimpel: hele slechte service in de winkel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 290574
Gebruiker
JanvanB
Datum
1 reactie

Details

De klacht

2 weken terug samsung s8 gekocht nu wordt er in de winkel gezegd dat belsimpel niet meedoet aan de aktie van 50 euro retour omdat we goedkoper zijn.
als dit mij direct in de winkel dit had vertelt had ik het toestel nooit gekocht bij belsimpel voel mij nu gewoon opgelicht

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    JanvanB
    Datum
    totaal niet gereageerd dus belsimpel wil alleen verkopen maar geen service geven en ook niet reageren dus gewoon nooit meer kopen en ook niet aanraden aan family,collega's en vrienden .

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JanvanB
Datum
Uiteindelijke oplossing
Totaal geen reactie van Belsimpel!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Belsimpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen