Klacht Belsimpel: hoge rekening telefoon

Klachtnummer
# 192424
Gebruiker
danny69
Datum
1 reactie

Details

De klacht

geachte
ik heb sinds begin dit jaar me abonnement over laten sluiten bij simpel
sinds ik bij simpel ben heb ik nog nooit zulke hoge kosten gehad
ik had eerst 1 gig en gratis bellen daarna laten om laten zetten naar 2 gig en gratis bellen
en de rekeningen worden steeds hoger snap er niets meer van
zo juist bericht gekregen dat ik 350.00 euro boven mijn bundel zit dit kan ik echt niet meer betalen en weet ook niet waar die kosten vandaan komen .
kunt u mij a.u.b helpen om dit uit te legen ik moet mijn abonnement op zeggen en een betalings regeling treffen .
ik heb maar een kleine uitkering en kan zo me huur niet meer betalen om nog verder in de problemen te komen
ik heb al jaren een mobiel maar dit is me nog nooit gebeurt bij welke provider ook please help

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Belsimpel.nl
    Datum
    Beste meneer de Vreugd,

    Zoals zojuist telefonisch besproken is deze klacht voor de provider Simpel.

    Succes met de verdere afhandeling.

    Met vriendelijke groet,

    Belsimpel.nl

Ook een klacht indienen over Belsimpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen