Klacht Belsimpel: Ik heb recht op een nieuw toestel en die krijg ik niet omdat belsimpel mij niet vertrouwt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 389805
Gebruiker
GeenNL-Alert
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn toestel ontvangt geen NL-Alert. Bij het niet kunnen ontvangen van een NL-alert kan ik potentieel blootgesteld worden aan een gevaarlijke situatie.
Dit probleem is niet te repareren.
Belsimpel beaamt dit: Coen Visser "Hieruit begrijp ik dat je toestel niet te repareren is, dit is inderdaad het geval bij het ontbreken van NL-Alert. "
Het toestel valt nog binnen het garantietermijn.
Volgens de consuwijzer: "U hebt recht op een gratis reparatie of een nieuw product. Dat moet binnen een bepaalde tijd gebeuren. Ook mag u er niet te veel last van hebben."
Mijn toestel gebruik ik voor werk en ik heb geen vervanger. Dus om zonder toestel te zitten is voor mij te veel last. Belsimpel geeft hier geen gehoor aan: "wanneer we deze oplossing uitvoeren willen we het toestel dat je inruilt graag eerst retour hebben. Dit om te voorkomen dat je twee toestellen in huis hebt, waarvan je er maar voor één hebt betaald. Aangezien dit in het verleden wel eens fout is gegaan, vragen we hiervoor je begrip."

De oplossing

Ik zou graag een nieuw toestel willen ophalen in de Belsimpel winkel in mijn stad en daar het oude toestel inruilen. Zo loopt niemand risico en ervaar ik er geen last van.

2 reacties

  1. Auteur
    GeenNL-Alert
    Datum
    Nog geen bericht van Belsimpel...
  2. Auteur
    GeenNL-Alert
    Datum
    Nog steeds geen bericht van Belsimpel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
GeenNL-Alert
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Belsimpel?