Opgelost door Belsimpel: Ik voel me opgelicht door Belsimpel!

Guendalina

Belsimpel belt mij dat ik mijn contract kan verlengen, ik ga akkoord en kies voor de actie,een Samsung S5 met sd-kaart en speaker. Contract en ID via hun website verstuurd. Tele2 stuurt mij een bevestiging dat mijn abonnement per 22-08-14 verlengd is. Gelijk hierna krijg ik een mail van Belsimpel dat het contract niet leesbaar is. Ik heb telefonisch contact opgenomen en het contract nogmaals per mail gestuurd. De dag erna krijg ik een mail van Belsimpel dat het niet mogelijk is om mijn contract te verlengen i.v.m. de loopduur ( nu tot 2016)van mijn huidige contract. Ik weer gebeld naar Belsimpel en naar Tele2 en beiden vertellen ze een ander verhaal. Tele2 zegt dat mijn abonnement wel verlengd is door Mobiel Werkt/Belsimpel. En bij Belsimpel zeggen ze tegen mij dat hun dit niet gedaan hebben. Ik zal wel bij een ander het ook verlengd hebben, wat dus niet zo is! Op mail wordt niet gereageerd, en telefonisch word ik doorverwezen naar Tele 2. Nu wel dus duur abonnement maar geen telefoon!

In orde maken van mijn bestelling met spoed, zodat ik mijn telefoon geleverd krijg. Daar mijn abonnement al afgelopen vrijdag is ingegaan en ik hier wel voor moet betalen maar nu nog geen telefoon heb.

Guendalina
    Belsimpel heeft mij net gebeld met hun excuses en dat ik mijn bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen in huis heb.
    Guendalina
    Belsimpel heeft mijn telefoon geleverd maar zonder de beloofde actie die erbij zou zitten. J.L zaterdag belde een medewerker om ter compensatie voor 20 euro iets uit te zoeken in hun shop. Ik heb gekozen voor een telefoonhoesje. Gelijk kreeg ik een mail dat het hoesje voor mij besteld was, Na te kijken bij volg mijn pakket stond er al dat er niet betaald was. Vreemd want ik zou het cadeau krijgen. Vandaag sturen ze een mail dat ik nog steeds niet betaald heb. Het is te schandalig voor woorden
    Belsimpel.nl
    De meldingen die u had ontvangen omtrent het betalen van deze 'bestelling' zijn automatische berichten. Uit ons systeem blijkt dat u de compensatie heeft ontvangen. Graag zouden wij nog met u in contact komen.
    Guendalina
    Inderdaad heb ik vanmiddag mijn compensatie ontvangen. Ik had hierover naar Belsimpel gemaild en getelefoneerd en werd mij verteld dat het een automatisch bericht was maar dat ze vergeten waren om deze op betaald te zetten. Als Belsimpel contact met mij wil dan ben ik te bereiken op mijn huis telefoonnummer of per mail.
    Belsimpel.nl
    Er is telefonisch contact geweest met mevrouw Van den Hoek. Tijdens dit gesprek is uitgelegd dart het bericht welke wij verzonden hebben, een automatisch bericht is. Dit hadden wij de klant uiteraard vooraf kunnen vermelden, maar dit is vermoedelijk over het hoofd gezien. Verder is alles volgens onze beleving goed afgehandeld en kan mevrouw Van den Hoek iets meer tevreden terugkijken op haar bestelling bij Belsimpel.nl!
    Guendalina
    Inderdaad uitleg gekregen. Uiteindelijk afhandeling naar wens verlopen.

Guendalina

Ook een klacht indienen over Belsimpel?