Opgelost door Belsimpel: Ik voel me opgelicht door BELSIMPEL. Geen nieuw toestel ivm krassen terwijl ik een onbeschadigd toestel terugstuur??

Maurice_Alpha

Op 12-11-14 een bestelling gedaan bij BELSIMPEL 2 Samsung Alpha’s +2 screenprotectors. Heb van mijn toestel 1 dag kunnen genieten omdat mijn toestel er plotseling mee stopte. Niks deed het meer,de telefoon was totaal overleden. Die dag heb ik gebeld. Er werd gezegd dat ik de telefoon moest terugsturen en dat ik een nieuwe zou krijgen dat dit volgens de garantie zou vallen.Dus goedgelovig als ik ben heb ik de telefoon netjes verpakt in de originele doos met toebehoren. Na 3dagen word ik gebeld dat krassen op het scherm en de speaker zitten. Gezien onder een speciale UV lamp? Terwijl er een protector op zit en de telefoon netjes in een hoesje heb gedaan.Hoe kunnen er krassen op het scherm zitten terwijl er een screenprotector op zit? De medewerker heeft mij foto’s gestuurd van een telefoon met krassen op het scherm en op de speaker.Ik vraag bij deze ook het serienummer(IMEI nummer)op van de telefoon waar de foto’s van zijn want dat is niet mijn toestel waar de foto’s van zijn.

Wat ik van BELSIMPEL verwacht is een goede service dat betekend of mijn geld terug (dus afzien van de koop) of een nieuw toestel. Dit voelt als pure oplichting omdat ik mijn telefoon net 1 dag in mijn bezit heb gehad en beschuldig word als dat ik de telefoon zou hebben beschadigd. De foto's die mij toe zijn verzonden is niet mijn telefoon.
Had niet verwacht van BELSIMPEL om dit op een frauduleuze manier op te pakken.
Of BELSIMPEL heeft misschien de verkeerde telefoon als de mijne aangezien daarom vraag ik ook het IMEI (Serienummer) op van de telefoon waar de foto's van zijn.

Belsimpel.nl
    Klant is voorzien van een nieuw product, wij gaan er vanuit dat de klacht hiermee is verholpen.
    Maurice_Alpha
    Ik heb een neiw yoestel mogen ontvangen.

Maurice_Alpha

Ook een klacht indienen over Belsimpel?