Klacht Belsimpel: Ik wacht 50 minuten in klantenservice wachterij aan telefoon. (Misschien is t veel langer gewoorden)

Alicja101

Ik ben al 45 minuten aan het wachten aan de telefoon voor klantenservice. Ik Bel omdat ik een telefoon heb besteld met abonnament en die niet geaccepteerd wordt doordat “documenten ontbreken”. Ze accepteren mijn pinpas foto niet, mijn ID kaart en ook niet mijn Europese Paspoort. Ik krijg geen enkele informatie over wat er verkeerd is met mijn aangeleverde bestanden, en nadat ik het geschreven heb zit ik al 50 minuten in een wachterij met een ingelovelijk vervelende muziek die ik niet meer aan kan. Ik heb geen tijd voor dit, ik ben nu helemaal mijn tijd aan het verspillen en al 40 minuten hoor dat ik “de eerste wachtende” ben. Ongelovelijk vervelend dit.

Ik wil dat jullie eindelijk opnemen en uitleggen wat mis is met mijn ID, Pinpas en Paspoort? Helaas mijn verspilde tijd ga ik nooit terug krijgen.

Belsimpel is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Belsimpel?