Klacht Belsimpel: Iphone 7 zeer slecht geluid

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 293923
Gebruiker
EmmieM
Datum
0 reacties

Details

De klacht

1 december 2017 heb ik een abonnement + mobiele telefoon gekocht via belsimpel.

Na enkele dagen bleek de geluidskwaliteit zeer slecht, ik hoorde mensen prima, maar men hoorde mij slecht tot geheel niet. Na melding bij belsimpel bleek apple de garantie te verzorgen, via de site van belsimpel kwam je ook bij de apple omgeving om reparatieverzoek in te doen. Was ik het niet mee eens maar geen keuze. 8 januari 2018 toestel verstuurd. 18 januari retour, probleem niet gevonden. Vriendin gebeld maar kon mij nog steeds zeer slecht verstaan. Opnieuw melding. 29 januari vervangend toestel en deze bleek hetzelfde probleem te hebben. dagelijks bel ik met Apple, moet tal van handelingen verrichten, wordt regelmatig niet terug gebeld. heb sinds 3 maand een nieuw toestel en kan nog steeds niet bellen, betaal ondertussen wel een duur abonnement en flink huur. Ik wil het toestel geheel retour sturen en de aankoopprijs van de iphone 7 plus retour. Het blijkt dat vanaf de iphone 7 dit een bekende klacht is die veel voorkomt, aldus een senior advisor. Ze verkopen dus bewust deels slechte toestellen bij Apple voor heel veel geld

De oplossing

Iphone 6 plus en verschil in aanschaf retour of gehele aankoopbedrag retour

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
EmmieM
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wederom reparatie. Niet acceptabel. Na vier maand een falende telefoon heb ik recht op geld terug, aldus de rechtsbijstand. Hiervan ze niet op in, dus zal het een juridische kwestie worden
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Belsimpel?