Klacht Belsimpel: leeg pakketje geleverd.

Anoniem

Op 25 juni 2012 een telefoon besteld, Samsung Galaxy S Plus, en meteen betaald.
Op 27 juni 2012 is door DPD een pakketje geleverd met een leeg doosje, dus zonder telefoon, Op het pakketje zit een sticker met vermelding van het gewicht, dit is 0,00 kg. Ik heb vele malen gebeld en ge e-maild met belsimpel.nl, er wordt niets opgelost. Zij moeten een procedure volgen en uitzoeken waar en hoe de telefoon is verdwenen. Na afloop van het onderzoek kan pas een telefoon worden geleverd. Ondertussen zijn we een week verder. Ik heb vandaag weer een e-mail gehad dat het onderzoek nog 3 weken kan duren. Het is belachelijk dat de klant hier de dupe van is. Dit is ronduit zeer klantonvriendelijk.

Ik heb geen boodschap aan een onderzoek naar een interne- of externe fout van het bedrijf. Ik bestel een telefoon en die moet geleverd worden.
Nu krijg ik een berichtje dat belsimpel.nl niet meewerkt aan dit klachtenregister, dit zegt naar mijn mening genoeg.

Belsimpel is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Belsimpel?