Klacht Belsimpel: leeg pakketje geleverd.

Klachtnummer
# 6487
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 25 juni 2012 een telefoon besteld, Samsung Galaxy S Plus, en meteen betaald.
Op 27 juni 2012 is door DPD een pakketje geleverd met een leeg doosje, dus zonder telefoon, Op het pakketje zit een sticker met vermelding van het gewicht, dit is 0,00 kg. Ik heb vele malen gebeld en ge e-maild met belsimpel.nl, er wordt niets opgelost. Zij moeten een procedure volgen en uitzoeken waar en hoe de telefoon is verdwenen. Na afloop van het onderzoek kan pas een telefoon worden geleverd. Ondertussen zijn we een week verder. Ik heb vandaag weer een e-mail gehad dat het onderzoek nog 3 weken kan duren. Het is belachelijk dat de klant hier de dupe van is. Dit is ronduit zeer klantonvriendelijk.

De oplossing

Ik heb geen boodschap aan een onderzoek naar een interne- of externe fout van het bedrijf. Ik bestel een telefoon en die moet geleverd worden.
Nu krijg ik een berichtje dat belsimpel.nl niet meewerkt aan dit klachtenregister, dit zegt naar mijn mening genoeg.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Belsimpel is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Belsimpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen