Belsimpel is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door Belsimpel: Levering van ondeugdelijk product
Details
Klacht
Eind juni heb ik bij Belsimpel.nl een telefoon gekocht. In het begin werkte de telefoon naar behoren, maar binnen twee weken kon er geen verbinding meer gemaakt worden met het netwerk. Nadat ik had uitgezocht dat de fout bij de telefoon lag, heb ik dit bij belsimpel.nl aangekaart. De telefoon moest opgestuurd worden en zou gerepareerd worden. Enkele weken later kreeg ik de telefoon ongerepareerd terug. Na contact met Belsimpel.nl bleek dat de telefoon niet bij Dynafix gemaakt kon worden. Ik moest de telefoon nogmaals opsturen, naar een ander bedrijf. Na enkele weken kreeg ik wederom de telefoon terug, ongerepareerd omdat er waterschade was geconstateerd. Echter, er is niet aangetoond dat dit door mij komt, of dat de waterschade verband houdt met het defect. Vervolgens heb ik ze nogmaals gevraagd te herstellen en, toen daar geen reactie op kwam, aangegeven de koop te willen ontbinden. Ze weigeren nu het product kosteloos te herstellen of het aankoopbedrag terug te storten.Gewenste oplossing
Er zijn in mijn ogen drie mogelijkheden. De eerste: ik krijg een nieuw toestel. De tweede: de telefoon wordt kosteloos gerepareerd. De derde: ik krijg mijn geld terug en zij de telefoon terug.Mocht Belsimpel.nl geen passende oplossing aanbieden, zal ik het geschil via de geschillen commissie proberen op te lossen.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.