Klacht Belsimpel: levertijd 2 weken

Richendrycatal

27 maart 2014 besloot mijn vriendin me te verassen met een aanbieding die ze niet kon weigeren. De Galaxy Tab3 8.0 icm een 1jarige abonnement. Een week later werd ze gebeld door een medewerker van belsimpel.nl , dat de tablet in de door mijn gewenste kleur (zwart) op het moment niet leverbaar was en dat ze eventueel kon kiezen voor een witte tab 3 8.0 , want deze was wel op voorraad. Me vriendin zei dat ze terug zou bellen omdat ze dat natuurlijk eerst met mij wilde bespreken. Ik was er mee akkoord gegaan, omdat ik natuurlijk zo gauw mogelijk het toestel in bezit wilde hebben. Mijn vriendin belde weer met belsimpel.nl om mijn keuze te bevestigen, en tot haar grote verbazing moest ze opeens bijbetalen voor het toestel, terwijl ze had getekend voor een abonnement met gratis toestel. Het was bij betalen of wachten tot 18 april. Dan was de tab leverbaar in de gewenste kleur zwart, en hoefde ze niet bij te betalen. Nu is het 19 april en ik heb nog steeds geen tablet.

Ik wil de tablet graag zo snel mogelijk hebben, ik heb nog nooit zo lang moeten wachten op een product. Volgens de website is de leverdatum 2 weken, maar ik wacht al veel langer. Op het moment van bestellen was het product leverbaar volgens de website, en de klantenservice die de mogelijkheid gaf om de tab in een andere kleur te nemen viel ook in het niets. Mijn probleem zou opgelost zijn als het product gewoon geleverd word volgens de afspraak.

Belsimpel.nl
    We hebben de klacht in behandeling genomen en zullen z.s.m. contact leggen met de klant!
    Belsimpel.nl
    We hebben de klant een alternatief aanbod gedaan, inmiddels is het abonnement aangesloten en is de klant voorzien van een product. Wij gaan er vanuit dat de klacht is opgelost.

Ook een klacht indienen over Belsimpel?