Klacht Belsimpel: Misleidende info per email

Tanja1988

Mijn huidige abonnement via Belsimpel kan verlengd worden per 5 oktober 2019. Ik heb per email 3 opties gekregen , namelijk nieuw toestel, sim only of overstappen naar een andere provider. Overstappen via Belsimpel, naar een andere provider kan ook per 5 oktober, dit is letterlijk zo in de mail gezet. Ik ben dit gaan aanvragen en krijg nu een bevestiging dat mijn nieuwe abonnemet pas ingaat per 5 februari, namelijk einddatum contract. Dit wordt alleen nergens naar mij gecomunniceerd. Oftewel, de mail is misleidend? Ik wil graag mijn abonnement omzrtten pet 5 oktober, zoals voorgesteld in de mail.

Ik wil graag dat ze doen wat ze zeggen, dus mijn abonnement omzetten naar een andere provider per 5 oktober 2019.

Tanja1988
    Goedemorgen, onlangs is er telefonisch contact geweest. Ook per email is eea bevestigd. Jullie kunnen niks voor mij betekenen mbt mijn klacht, behalve een gratis maand bij het nieuwe abonnement.
    Ik vind dit nog steeds geen passende oplossing. In de mail wordt letterlijk neergezet dat ik met 2 weken kan overstappen en er wordt niks vermeld over een einddatum.contract. Dit is dus iete voor jullie om op te lossen, niet aan mij. Ik wacht nog steeds op een passende oplossing.

Tanja1988

Ook een klacht indienen over Belsimpel?