Opgelost door Belsimpel: Misleidende prijzen
Details
Klacht
Tot driemaal toe geprobeerd een nieuw abonnement af te sluiten met de aangeboden vakantiegeld deals. Driemaal toe wordt de korting geschrapt op de laatste pagina, na het invullen van mijn gegevens. De laatste keer was de bestelling zelfs al geplaatst, en kwam er in het IDEAL scherm 'plots' 100 euro bovenop. Deze bestelling vervolgens telefonisch moeten annuleren.De klantenservice geeft aan dat deze prijsstijging met hun dagprijzen te maken heeft, wat inhoudt dat een telefoon de ene dag wel 100 euro duurder kan zijn dan de andere dag. Ze geven echter geen verklaring voor een acute prijsstijging gedurende een bestelling.
Dit is misleidend. Je kunt niet zomaar de prijs verhogen gedurende een bestelling, laat staan nadat een bestelling al is geplaatst. Een minder oplettende klant had zonder weten 100 euro extra betaald.
Gewenste oplossing
Transparantie geven in de prijzen en geen misleidende abonnementen presenteren.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.