Opgelost door Belsimpel: Misleidende prijzen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 664838
Gebruiker
Bakerman#444
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Tot driemaal toe geprobeerd een nieuw abonnement af te sluiten met de aangeboden vakantiegeld deals. Driemaal toe wordt de korting geschrapt op de laatste pagina, na het invullen van mijn gegevens. De laatste keer was de bestelling zelfs al geplaatst, en kwam er in het IDEAL scherm 'plots' 100 euro bovenop. Deze bestelling vervolgens telefonisch moeten annuleren.

De klantenservice geeft aan dat deze prijsstijging met hun dagprijzen te maken heeft, wat inhoudt dat een telefoon de ene dag wel 100 euro duurder kan zijn dan de andere dag. Ze geven echter geen verklaring voor een acute prijsstijging gedurende een bestelling.

Dit is misleidend. Je kunt niet zomaar de prijs verhogen gedurende een bestelling, laat staan nadat een bestelling al is geplaatst. Een minder oplettende klant had zonder weten 100 euro extra betaald.

Gewenste oplossing

Transparantie geven in de prijzen en geen misleidende abonnementen presenteren.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Belsimpel
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Bakker, we hebben recentelijk telefonisch contact gehad over deze order. Hiermee zijn we ervan uitgegaan dat alles afgehandeld is. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Belsimpel.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Belsimpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen