Klacht Belsimpel: Na 2 maanden behandeltijd defecte telefoon nog steeds geen acceptabele oplossing

Barbara

De wifi-schakelaar van mijn telefoon ging na 5,5 maand stuk. Na twee maanden heen en weer naar de Samsung winkel (voor verschillende downloads die niet de oplossing waren en niet succesvol uitgevoerde reparaties) en het apparaat opsturen naar Belsimpel voor onderzoek blijkt dat mijn telefoon niet te repareren is. Toen het apparaat naar Belsimpel zelf stuurde heb ik per e-mail een foto bijgevoegd van mijn telefoon zonder ontvangst en die van mijn man met uitstekende ontvangst. Belsimpel neemt geen verantwoording en stuurde apparaat weer naar een ander bedrijf ter reparatie. Met veel moeite biedt Belsimpel een teruggekomen apparaat aan met lichte gebruikssporen ter vervanging. Dinsdagmiddag gemeld dat ik hier niet mee akkoord ga en dat ik binnen 1 dag wil horen dat ik mijn geld terug krijg of een nieuw apparaat. Dat ik anders woe-avond een vermelding op dit Klachtenkompas zou doen. Zojuist heb ik opnieuw gebeld en gevraagd naar de status van mijn vraag. Er was helaas nog niets bekend.

Geld terug of nieuwe telefoon (nieuw in doos). Daarnaast compensatie niet gebruikt telefoonabonnement van mij en mijn man. De enige reden dat mijn man een telefoonabonnement heeft is zodat wij elkaar kunnen bereiken. Hij heeft zijn abonnement dus ook niet gebruikt.

Beste,

Inmiddels is de klacht opgelost.

met vriendelijke groet,

Beste,

Inmiddels is de klacht opgelost.

met vriendelijke groet,

Barbara
    Pas na ingebrekestelling op advies van rechtsbijstand kwam Belsimpel tergend langzaam in actie. Kosten van niet verbruikte abonnementen zijn gedeeltelijk vergoed. Beetje kinderachtig dat dit niet helemaal vergoed kon worden. Dat heb ik verder maar laten zitten, alles bij elkaar heeft dit mij veel te veel tijd en ergernis gekost. Op alle onderdelen van de afhandeling een -1. Dit was eens maar nooit weer