Klacht Belsimpel: Niet fair tegen de klant

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 292153
Gebruiker
Memo1
Datum
1 reactie

Details

De klacht

telefoon ter reparatie verzonden naar belsimpel in zeer goede staat altijd in hoes gebruikt wordt nu verteld dat het valschade is en niet wordt hersteld onder de garantie moet zelf betalen geweigerd heb het teruglaten sturen blijkt het toestel opengemaakt te zijn en meer schade veroorzaakt te zijn heb meerdere keren contact gehad en verteld dat er meer schade is veroorzaakt dan het geval was beweren dat het niet opengemaakt is heb dit aan derde partijen laten zien blijkt het toestel wel duidelijk open gemaakt is

De oplossing

Nieuw toestel en een duidelijk excuus

Bijlagen

1 reactie

  1. Auteur
    Memo1
    Datum
    We zijn al weken bezig

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Memo1
Datum
Uiteindelijke oplossing
TOT NU TOE NIKS ALLEEN MAAR OP EN NEER BELLEN MAAR GEEN ANTWOORD
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Belsimpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen