Opgelost door Belsimpel: Niet nakomen afspraken en vals adverteren

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 478782
Gebruiker
Indy53
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Niet na komen van Afspraken , 3 weken geleden abbonement verlengd met een nieuwe Telefoon de LG G8 x , de Telefoon beviel me niet en na 2 keer contact via de Telefoon , werd me duidelijk verteld dat het omruilen tegen de Samsung Galaxy S 10 White geen probleem was en dat het binnen 1 dag kon , als ik de LG opstuurde , zo gezegd , zo gedaan en ineens vandaag bericht : We kunnen alleen maar het abbonement anuleren en dat duurt 10 dagen , daarna kan U pas weer verlengen . Ik denk wat is dit? niet nakomen van afspraken? en vals adverteren dat met retour omruilen binnen 1 of 2 dagen kan? dit ruikt naar oplichterij dus , mensen kijk dus uit met Belsimpel , bestel er niet , want dit zijn geen mensen die te vertrouwen dus zijn en komen hun woord niet na .

De oplossing

Gewenste Oplossing:
Gewoon de afspraken na komen de LG is terug en ook door hun check en is gewoon nieuw. De Samsung S10 White gewoon opsturen ,het abbonement verlenging laten staan ,want immers het simkaartje past in elke phone. En ze hebben er ook nog 50 Euro winst mee ,omdat de Samsung goedkoper is. Dus aan je Woord houden en de klant ,zoals ik niet 10 dagen zonder phone laten zitten , daarnaast heb ik een hartkwaal , en mocht ik wat krijgen nu zonder phone,zijn de gevolgen niet te overzien en ik ben alleenstaand

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Indy53
Datum
Uiteindelijke oplossing
Tja eigenlijk het verlengings abbonement geannuleerd daar en gisteren bij Mediamarkt kunnen verlengen omdat ik geluk had ,dat Vodafone het snel in hun Systeem had. Wel netjes dat Belsimpel mijn kosten terug zal storten , hoop dat het binnenkort op mijn rekening staat
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Belsimpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen