Klacht Belsimpel: niet op tijd leveren

27 oktober 2013 telefoon besteld, welke op voorraad was volgens de webshop, om
11.00 uur, dus voor 20.00u besteld, andere dag in huis!
maandagavond gebeld waar de levering bleef, bleek deze telefoon niet meer leverbaar, andere besteld, bijbetaald en wachten. woensdagavond berichtje gehad dat telefoon verstuurd is, echter donderdag nog niets ontvangen. tijd begint te dringen, want was bedoeld als verjaardagscadeau op vrijdag. gebeld met belsimpel, bleek pakket nog in depot van de vervoerder te liggen, en moest ik maar contact met depot zoeken, telefoonnummer gekregen en andere dag gebeld met depot van DPD. allemaal smoezen, over postcode en diefstalgevoelig etc. kortom zouden terug bellen als pakket teruggevonden was. wordt later teruggebeld dat pakket ondertussen gevonden en naar depot Mechelen gestuurd is, en dat daar een storing is, zodat pas maandag geleverd kan worden. teruggebeld naar Belsimpel voor een oplossing, kan een screenprotector krijgen als compensatie

op tijd leveren en anders geld terug, maar moet eerst weer pakket afwachten en dan terugsturen, terwijl wij in de logistiek zitten en een hele week van huis zijn, geld storten en telefoon terug halen was niet mogelijk, echter verlang ik dat ze DPD verplichten het pakket terug te sturen naar Belsimpel en mijn geld direct te retourneren, zodat ik een ander cadeau kan kopen.

Belsimpel.nl
    I.v.m. een storing in het systeem van DPD is de levertijd vertraagd, graag komen we hierover in contact met de klant.
    opatinus
    er was helemaal geen storing bij DPD, dit was een smoes om een fout te maskeren. hierover is ook een klacht tegen DPD ingediend.
    als je beloofd de andere dag te leveren, moet je ook de vervoerder aan kunnen spreken, anders moet je niet beloven. en een bestelling moet vooraf betaald worden, en als de levering stokt moet belsimpel de bestelling terugroepen en terugstorten. simpel!
    opatinus
    het probleem is gewoon dat ze achteraf een doekje voor het bloeden aanbieden, dat is het gemakkelijkst. op het moment dat ze nog wat aan de klacht kunnen doen zijn ze niet thuis en steken ze het op overmacht. 2 okt aanbieden en 7 okt leveren is iets langer dan de andere dag, zelfs met storing...................! simpel!

opatinus

Ook een klacht indienen over Belsimpel?