Klacht Belsimpel: nummerbehoud bij overstap van KPN prepaid naar BEN sim only abonnement

Klachtnummer
# 197908
Gebruiker
Gottgens
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij het afsluiten van het abonnement via belsimpel bij BEN is er nummerbehoud aangevraagd van het huidige prepaid KPN nummer. Omzetting naar BEN abonnement was binnen 3 dagen geregeld, alleen het nummerbehoud bleek te lastig, iemand heeft het nummer dat getransfereerd moest worden aan iemand anders uitgegeven. Inmiddels 19 dagen verder en een 7-tal telefoontjes, maar telkens wordt aangegeven dat men van belsimpel bezig is met het vinden van een oplossing. Ondanks herhaaldelijke verzoeken, geen enkele communicatie vanuit belsimpel, waar de fout ligt.

De oplossing

1. het nummerbehoud wordt zoals in het contract is vastgelegd aan het nieuwe BEN abonnement gekoppeld
2. dikke excuusbrief
3. compensatie van de geleden schade (inmiddels 19 dagen onbereikbaar)

0 reacties

Ook een klacht indienen over Belsimpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen