Klacht Belsimpel: Ondeugdelijk toestel

Klachtnummer
# 160813
Gebruiker
Ruth
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Maandag 14 maart een Sony Experia gekocht met als specificatie dat deze water dicht is. Dit ging ik testen en het toestel bleek niet water dicht. Na verschillende telefoontjes met de klanten service waarbij elke medewerker iets anders beloofd, van nieuw toestel of geld terug naar je moet betalen voor reparatie en je kan nooit je geld terug krijgen.
Het toestel is nu bij belsimpel en ze hebben zojuist contact opgenomen en nu zeggen ze dat er water in zit ja dat wist ik dat is ook de fout van het toestel. Nu beweren ze zelfs dat ik het toestel heb laten vallen door de vele krassen die erop zitten. Waarom zou ik sparen voor een nieuw toestel dat ik graag wil en het vervolgens kappot maken en terug sturen er zaten geen schade op toen ik het toestel heb verzonden. Jullie geven het toestel de (IP68) IP score 6 voor volledig stofdicht en 8 voor Blijft bruikbaar onder water onder omstandigheden gespecificeerd door de fabrikant.

De oplossing

Ik mijn contract ontbinden en mijn aankoopbedrag retour. Daarnaast zou ik het callcenter personeel beter instrueren om een eenheid naar de klant uit te stralen.

2 reacties

  1. Auteur
    Belsimpel.nl
    Datum
    Beste Klant,

    We gaan er vanuit dat de klacht naar tevredenheid is opgelost.
    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan horen we dat graag via service@belsimpel.nl.

    Met vriendelijke groet,
    Belsimpel.nl
  2. Auteur
    Belsimpel.nl
    Datum
    Beste Klant,

    Uiteindelijk heeft u een nieuw toestel van ons ontvangen, we gaan er vanuit dat de klacht hiermee is opgelost.

    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan horen we dat graag via service@belsimpel.nl.

    Met vriendelijke groet,
    Belsimpel.nl

Ook een klacht indienen over Belsimpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen