Klacht Belsimpel: Onjuiste informatie

# 199402
charmed1984

Ik heb op 15 november mij abonnement verleng via Belsimpel winkel in Rotterdam toen hebben ze tegen mij gezegd dat ik 3 weken moest wachten omdat het om een toestel gaat die moeilijk leverbaar is nu zitten de 3 weken er op en moet ik nog eens 3 weken wachten en dan wordt er over een verachte levertijd gesproken terwijl er niks vermeld staat op de site.
Omdat ik dan toevallig niet bij de levering zit gewoon te triest voor woorden dan een telefoonzaak als Belsimpel zo omgaat met hun klanten echt kan me er zo boos om maken en ook totaal geen communicatie of wat dan ook hun maken beloftes die ze niet na kunnen komen
Als je dan belt krijg je gewoon op de zelfde vraag in totaal 5 verschillende antwoorden zo professioneel zijn hun medewerkers snap het niet hoor en dan maar adverteren en reclame maken dat hun transparant zijn en mee denken met hun klanten echt ongelofelijk dat je zo iets durf te zeggen want ik ben gewoon tussen wal en schip beland niet normaal meer

Ik wil dat hun stoppen met reclame maken dat ze mee denken met de klant en dat ze niet gebonden zijn aan providers en afhankelijk zijn dat is helemaal niet het geval voor mij kunnen ze denk ik niks meer betekenen want denk dat als ik 07-12-2016 geen gewenst antwoord of oplossing krijg dat ik mijn bestelling ga annuleren voor mij in ieder geval ga ik niks meer daar kopen helemaal niks meer dacht eindelijk een onafhankelijke partij te hebben gevonden maar daar kan je gewoon zwaar in vergissen dat is dan nog eens zacht uitgedrukt en mensen die dit lezen denk eerst goed na voordat je daar iets gaat kopen totaal geen zin niet geloven wat ze zeggen want hun zijn de beste met onjuiste informatie geven zowel in de winkel als hun klanten service

charmed1984

Ook een klacht indienen over Belsimpel?