Klacht Belsimpel: Overschrijdende reparatieduur.

Brian

Ik heb een Blackberry Passpoort opgestuurd ter reparatie, er zit een 2 jarig garantietermijn op.
De ontvangstbevestiging heb ik 4 aug ontvangen en het is nu 19 sept. Meerdere malen contact met Belsimpel gehad, ze beloven beterschap en dat ze spoedig contact met mij opnemen maar helaas moet ik elke keer weer zelf terugbellen. Vandaag alweer gebeld en ze vertelden mij (wederom) dat ik met drie dagen wordt terug gebeld omdat het besproken moet worden met een andere afdeling.
Al meerdere malen gevraagd om een vervangend toestel (een vrij redelijk verzoek), maar dat willen ze niet verstrekken (Service!). Juridisch is het zo dat een koper uit kan gaan van een redelijke reparatietermijn (volgens consumenten bond binnen 6 weken). Daar zijn we al overheen en vrees dat ik voorlopig mijn telefoon nog niet terug zie.
Kortom mijn ervaring met belsimpel: Lui, ze beloven van alles, leveren niets, zijn leugenaars, verre van klantgericht (al doen ze met hun telefoontraining overkomen van wel).

Ontbinding van de koop (geld terug) of vervangend (vergelijkbaar toestel)terwijl mijn telefoon wordt gerepareerd of een nieuwe telefoon. Maar bovenaan, EEN EINDELIJKE AFHANDELING VAN DIT PROBLEEM!!!

Beste meneer Jansen,

Gisteren hebben wij de telefoon weer naar je toegestuurd.

Beste meneer Jansen,

Gisteren hebben wij de telefoon weer naar je toegestuurd.

Brian
    Telefoon is teruggestuurd, ongeprepareerd. Langs filiaal Amsterdam geweest, beloofden mij dat ik voor woensdag gebeld zou worden met een oplossing. En je raad het nooit! ben wederom niet gebeld. Zelf weer moeten bellen, ze vroegen bij de service-afdeling om 1 extra dag. Tot nu nog niet gebeld......
    Ondertussen al meer dan 2 maanden verder.

Ook een klacht indienen over Belsimpel?