Klacht Belsimpel: Pakket kwijt bij DPD

Snijder

Mijn pakket is kwijt geraakt bij DPD, nu moet ik wachten op een onderzoek waar het pakket is gebleven, dus het probleem van kwijtraken wordt nu bij mij neer gelegd, ik vindt dit niet netjes, waarom wordt er niet een nieuw pakket gestuurd, het is namelijk een verjaars kado, ik heb nu het gevoel dat ik moet boeten voor een ander zijn fout, tevens is het nu zo dat ik ongeveer 2 weken moet wachten op mijn nieuwe telefoon.

Ik zou graag zien dat er een nieuw pakketje deze kant op komt zodat ik tegen mijn vrouw kan zeggen gefeliciteerd iets later dan gepland. Het kan toch niet zo zijn dat de klant de dupe is van een niet geleverd product door kwijtraken.

Beste Klant,

We gaan er vanuit dat de klacht naar tevredenheid is opgelost.
    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan horen we dat graag via service@belsimpel.nl.

Beste Klant,

Snijder
    Er is niets opgelost, plotseling is mijn pakketje weer gevonden en afgeleverd, feit blijft dat het probleem bij de klant wordt neergelegd.
    Beste klant,

Binnen 24 uur na het plaatsen van de klacht, is het pakket opnieuw naar u toegestuurd.

Snijder
    Het probleem blijft bij de klant liggen, er is binnen 24 uur, het verloren pakje, gestuurd, de verjaardag was niet leuk en de afhandeling niet, ik zal nooit meer iets bestellen bij Bel Simpel, excuses en een directe oplossing is niet geboden de eerste reactie van Bel Simpel is pas op 14 juni 2016 gekomen en de klacht is van 29 maart

Snijder

Ook een klacht indienen over Belsimpel?