Klacht Belsimpel: Pakket kwijt bij DPD

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 161631
Gebruiker
Snijder
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Mijn pakket is kwijt geraakt bij DPD, nu moet ik wachten op een onderzoek waar het pakket is gebleven, dus het probleem van kwijtraken wordt nu bij mij neer gelegd, ik vindt dit niet netjes, waarom wordt er niet een nieuw pakket gestuurd, het is namelijk een verjaars kado, ik heb nu het gevoel dat ik moet boeten voor een ander zijn fout, tevens is het nu zo dat ik ongeveer 2 weken moet wachten op mijn nieuwe telefoon.

De oplossing

Ik zou graag zien dat er een nieuw pakketje deze kant op komt zodat ik tegen mijn vrouw kan zeggen gefeliciteerd iets later dan gepland. Het kan toch niet zo zijn dat de klant de dupe is van een niet geleverd product door kwijtraken.

5 reacties

  1. Auteur
    Belsimpel.nl
    Datum
    Beste Klant,

    We gaan er vanuit dat de klacht naar tevredenheid is opgelost.
    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan horen we dat graag via service@belsimpel.nl.

    Met vriendelijke groet,
    Belsimpel.nl
  2. Auteur
    Belsimpel.nl
    Datum
    Beste Klant,

    We gaan er vanuit dat de klacht naar tevredenheid is opgelost.
    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan horen we dat graag via service@belsimpel.nl.

    Met vriendelijke groet,
    Belsimpel.nl
  3. Auteur
    Snijder
    Datum
    Er is niets opgelost, plotseling is mijn pakketje weer gevonden en afgeleverd, feit blijft dat het probleem bij de klant wordt neergelegd.
  4. Auteur
    Belsimpel.nl
    Datum
    Beste klant,

    Binnen 24 uur na het plaatsen van de klacht, is het pakket opnieuw naar u toegestuurd.

    We gaan er vanuit dat de klacht naar tevredenheid is opgelost.

    Met vriendelijke groet,

    Belsimpel.nl
  5. Auteur
    Snijder
    Datum
    Het probleem blijft bij de klant liggen, er is binnen 24 uur, het verloren pakje, gestuurd, de verjaardag was niet leuk en de afhandeling niet, ik zal nooit meer iets bestellen bij Bel Simpel, excuses en een directe oplossing is niet geboden de eerste reactie van Bel Simpel is pas op 14 juni 2016 gekomen en de klacht is van 29 maart

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Snijder
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Belsimpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen