Klacht Belsimpel: Prima zolang het product voldoet, after sales zeer teleurstellend

jarno97

Prijs was uitstekend, productinformatie prima, verzending snel. Tot zoverre prima. Probleem begint echter in de after sales. Telefoon moest in verband met een defecte power knop opgestuurd worden, dat was in eerste instantie ook prima. Echter bij de reparateur was men vergeten de telefoon in te boeken waardoor ik niet op de hoogte werd gehouden van het proces. Via vragen op Facebook kreeg ik geen antwoord, hoewel de berichten wel werden gelezen. Ook via Twitter geen of traag antwoord, en telefonisch is het helemaal verschrikkelijk; het maakt niet uit op welke dag of op welk tijdstip je belt, het is altijd 'erg druk', waarna na het advies te geven om de vraag te mailen de verbinding wordt verbroken. Telefoon uiteindelijk wel binnen een redelijke termijn terug gekregen.

Twee en halve maand na de eerste reparatie moest de telefoon om dezelfde reden weer opgestuurd worden. Punt was echter dat ik de telefoon niet kon aanmelden omdat het dezelfde reden betrof en werd het advies gegeven de telefoon telefonisch aan te melden. Klein probleempje; het was nog steeds 'erg druk'' bij Belsimpel, en men kon de telefoon helaas niet opnemen. Uiteindelijk telefoon wel online aangemeld door maar een andere reden te selecteren. Dit maal ging het inboeken van de telefoon wel goed, en is men bij reparateur Teleplan blijkbaar gelijk begonnen met repareren, gezien de status 'start onderhoud'. De status is nu (21 september) na 9 dagen nog niet gewijzigd, waarna ik besloot contact op te nemen met Belsimpel over de reparatie; u raad het al, het was nog steeds 'erg druk' bij Belsimpel (good for them!) en men kon de telefoon helaas niet opnemen. Daarom nu maar besloten deze review te schrijven over de zeer teleurstellende after sales en klantenservice van Belsimpel.

Beter op de hoogte worden gehouden worden, maar met name een fatsoenlijk bereikbare klantenservice; telefonisch is het bedrijf volstrekt onbereikbaar.

Ook een klacht indienen over Belsimpel?