Klacht Belsimpel: Probleem nieuw toestel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 394460
Gebruiker
mo33
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Nieuw toestel besteld Samsung A50
Slechte wifi verbinding. Word opgestuurd voor reparatie, heb het toestel 3 weken. Omdat ik eerder een toestel omgeruild heb krijg ik geen nieuw toestel. Word nu al voor reparatie opgestuurd?

Gewenste oplossing

Door het toestel om te ruilen en niet binnen de omruil termijn opsturen voor reparatie
Geboden oplossing
1mnd oude telefoon kan alleen gerepareerd worden
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Belsimpel is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    mo33
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    mo33
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Belsimpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen