Klacht Belsimpel: Reparatie smartphone duurt inmiddels 2 maanden zonder een eta of verdere info te krijgen

Klachtnummer
# 354161
Gebruiker
Pokeguy4
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn telefoon is inmiddels al 2 maanden weg voor reparatie is belsimpel weet zogenaamd niks.

de enige oplossing die ik kreeg aangeboden was de telefoon omruilen voor een goedkopere en oudere (teruggestuurde) smartphone en daarmee afstand doen van het gekochte toestel

Ik vind het gebrek aan service belachelijk vooral omdat het probleem softwarematig is.

(ik zou het bij wijze van zelf kunnen doen maar dan zou m'n garantie vervallen)

De oplossing

een gelijkwaardige vervanging of het aankoop bedrag terug.
de smartphone in kwestie is de Xiaomi Mi A2 Lite 64GB (zwart)

Ik heb het ordernummer zo niet bij de hand maar er kan gebeld worden naar 055-785 15 23 en dan moet het naar voren komen (dat werkt ook als ik de klantenservice bel)

0 reacties

Ook een klacht indienen over Belsimpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen