Klacht Belsimpel: schandalig

happy Niet opgelost
clemmy

heb bij Belsimpel een Samsung Edge 7 besteld met abonnement,dat was op 14 maart 2017.
Nu is de telefoon beschadigd en al lange tijd is het glas van de camera kapot, heb de telefoon naar de winkel gebracht op de lijnbaan alles netjes uitgelegd.

De telefoon zou worden opgestuurd voor reparatie en de jongeman zei nog dat dynafix mij niet op kosten zou jagen.

Kreeg vandaag een mail dat de kosten 479 bedragen, ik bedoel maar zit nog twee jaar vast aan het abonnement.

De telefoon heeft ook een barst een kleine links onder ook al lange tijd,en nu vier maanden begint de telefoon raar te doen en wordt het nu daar op gegooid.

Dit is niet de eerste keer dat ik problemen heb met een telefoon van belsimpel na zes maanden van het kastje naar het muur te zijn gestuurd kreeg ik eindelijk een nieuwe telefoon, die telefoon was van mij dochter.

Wil gewoon dat mijn telefoon wordt gemaakt en dat ze niet met zulke belachelijke kosten komen.Heb twee jaar garantie.

clemmy
    Belsimpel schuift alles op de garantie, loop tegen een muur wat betreft belsimpel.Ik verwacht een degelijke oplossing.

clemmy
    Belsimpel is klaar met mijn klacht,van Belsimpel naar Dynafix van Dynafix naar Samsung iedereen stuurt me maar door en allemaal zijn ze klaar met mijn klacht.

Zou graag willen weten wat ik er nog aan kan doen.
    Weet wel dat ik dus nooit meer een telefoon neem bij hun,raad andere aan dat ook niet te doen.

clemmy
Dat ze de onderzoekskosten willen betalen,zo zie je maar dat er langs mekaar wordt gewerkt. De kosten hoefde ik al niet te betalen en dat noemen ze een oplossing. De onderzoekskosten zijn niks vergeleken bij de reparatiekosten,weet wel dat ik nooit meer een product bij Belsimpel bestel.Slechte service van Jeroen en Jeroen die tot het uitterste gaan. Eerst een i Phone 5s die kapot ging na drie maanden en nu een Edge 7 die kuren krijg na vijf maanden,voor die I Phone heb ik zes maanden een hoop uitleg moeten geven telefoon kosten gemaakt en wat bleek software was niet goed. En dan nu met zo een oplossing komen de kosten willen betalen. Ik heb me lesje wel geleerd. Mvg, Kramp C.A.

Ook een klacht indienen over Belsimpel?