Opgelost door Belsimpel: scherm stuk ontvangen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 458797
Gebruiker
shed
Datum
1 reactie

Details

Klacht

mijn telefoon komt met een kapot scherm aan. gemeld bij belsimpel
maar moet wel zelf voor de kosten opdraaien van de reparatie ik vind het belachelijk het was val schade. het bedrijf neemt dan ook niet de kosten voor hun rekening. ik heb moeite moeten doen om de telefoon bij elkaar te krijgen dan krijg je er ook extra kosten over heen voor reparatie. dit is toch raar

Gewenste oplossing

dat ze de kosten voor hun rekening nemen
Geboden oplossing
ze hebben een vijfde deel van de kosten voor hun rekening genomen ben tevreden
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Belsimpel
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw (en meneer) Schuur,

    Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken. We zijn gelukkig tot een oplossing gekomen en sluiten hierbij de klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Belsimpel

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Belsimpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen