Opgelost door Belsimpel: Slechte communicatie en bieden

content Opgelost
Recreant#11

Telefoon ter reparatie aangeboden ivm gebarsten scherm. Belsimpel beloofd dat het na 10 werkdagen gerepareerd is, maar dat zou kunnen uitlopen. Ik heb het reparatiebedrag betaald en moest daarna wachten tot de reparatie zou zijn volbracht. Echter in mijn geval was het toestel na 7 weken nog niet gemaakt (scherm niet ontvangen bij extern reparatiebedrijf) en heb ik een vervangend toestel ontvangen na kleine bijbetaling. Ik zou eventueel een schadevergoeding krijgen, pas als alles zou zijn afgehandeld. Heb echter al weer een week niks meer gehoord nadat ze zeiden er naar te gaan kijken.

Al mijn klachten op een rijtje:
*Heb na 3 weken maar zelf contact opgenomen, omdat ik niks vanuit Belsimpel had gehoord. Dus na de 10 bedoelde werkdagen voor de reparatie was het nog steeds stil, ook geen bericht dat het iets langer gaat duren. Ik had dus niet het gevoel dat er echt iets gebeurde (bleek ook na bellen omdat er geen scherm was).
*Ik heb bijna iedere keer zelf contact op moeten nemen (werd 1-2x wel gebeld).
*Telkens moest ik met een nieuw persoon contact leggen. Via de telefoon kan ik nog begrijpen, maar als ik op een persoonlijk mailtje antwoord verwacht ik niet van iemand anders weer een reactie te krijgen. Dat gaf sterk het gevoel dat er niet serieus naar werd gekeken.
*Probeerde eerst een toestel aan te bieden die met huidige waarde 60 euro onder de geschatte waarde van mijn telefoon lag (na reparatie). Vrijwel alle aanbiedingen waren outlet telefoons (kortstondig gebruikte).
*Het vervangende toestel had een waarde bij aanschaf die minder dan de helft was van alle kosten die ik aan mijn vorige telefoon heb gehad plus extra aanbetaling voor dit vervangende toestel.
*Wederom zit ik te wachten tot Belsimpel iets van zich laat horen, terwijl het besluit mbt een schadevergoeding niet zo lang hoeft te duren. Gezien het feit zoals het hiervoor ging, heb ik geen vertrouwen er in dat er binnen aanzienbare tijd contact wordt opgenomen.

Ik zou graag willen horen hoe het nu verder moet mbt een eventuele schadevergoeding/compensatie.

Ook zou ik graag willen horen van Belsimpel hoe ze dit in de toekomst gaan voorkomen. Want zoals het bij mij is gegaan, verwacht ik niet van een bedrijf als Belsimpel. Vind vooral de informatievoorziening erg zwak.

Recreant#11
    Zaak is afgehandeld, telefonisch contact gehad met Belsimpel. Excuses vanuit Belsimpel en gedeelte van de gemaakte kosten terug ontvangen.

Recreant#11

Ook een klacht indienen over Belsimpel?