Klacht Belsimpel: slechte service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 382695
Gebruiker
J.G. van Heesch
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Na 3 weken modderen en tel.vergeefse hulp van Simpel nog steeds geen internet op mijn Huawei Honor. Nu vragen ze mij notabene om mijn simkaart te testen op een i-phone….. Moet ik dan ergens aanbellen om een i-phone te lenen , en dan de instellingen daarop wijzigen enz.... belachelijk. Ze willen wel tegen betaling een nieuwe simkaart sturen terwijl het abt. nog maar net 3 1/2 week oud is. Ik wil een nieuwe simkaart gratis. Ik kan mijn simkaart niet naar hun opsturen om te testen....de service is als de naam, simpel en slecht

Gewenste oplossing

oplossen door een deskundige van simpel
Geboden oplossing
blijkbaar verkeerd bedrijf, moet bij simpel zijn...…. simpel ?
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Belsimpel
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Belsimpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen