Klacht Belsimpel: Slechtste klantenservice en aftersales ooit meegemaakt

Klachtnummer
# 84946
Gebruiker
Ingrid
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb zulke slechte service als bij Belsimpel nog nooit meegemaakt. Ze communiceren zeer slecht en komen geen enkele belofte na.
Ik zal hier een opsomming geven:
iPhone 5s valt na een paar dagen spontaan uit. In nieuwstaat terug gestuurd maar volgens belsimpel zitten er krassen in het scherm. Ik krijg vage foto's toegestuurd maar weet 100% zeker dat deze kras niet in het scherm zat.
Het toestel wordt opgestuurd naar een reparatiecentrum in Antwerpen en vervolgens hoor ik ruim twee weken helemaal niks. Ze beloven me updates en indicaties van de reparatieduur en krijg een link waar ik zelf de voortgang kan bekijken. Hier zie ik niks meer dan dat mijn telefoon in reparatie is. Ze komen de doorlooptijd van 10 werkdagen absoluut niet na. Uiteindelijk is mijn telefoon weg geweest van 13 oktober tot vandaag, 19 november. Vandaag toestel terug ontvangen en tot mijn verbazing niet hetzelfde toestel ontvangen. Dit toestel heeft een ander imei nummer en op het scherm zitten meerdere krassen.

De oplossing

Ik accepteer niet dat wij een ander, gereviseerd, toestel in open doos hebben ontvangen. Ik wil een compleet nieuw toestel in een dichte verzegelde doos En ik wil compensatie van de abonnementskosten van de periode dat de telefoon niet gebruikt kon worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Belsimpel is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Belsimpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen