Klacht Belsimpel: Sony Xperia Z3 compact vanaf begin defect, geen oplossing

Klachtnummer
# 139287
Gebruiker
milougeutjes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn toestel start uit zichzelf steeds opnieuw op. Hij geeft bij diagnostische gegevens steeds systeemincidenten aan.
Ik heb hiervoor meerdere malen contact gehad met de helpdesk van Sony en de volgende stappen uitgevoerd.
1. Een diagnostische test om te kijken of alle hardware werkt -> Alle hardware werkt naar behoren.
2. Toestel in veilige modus -> probleem blijft.
3. Toestel zonder simkaart -> probleem blijft.
4. De software hersteld naar de fabrieksinstellingen -> Het probleem blijft.
5. Software update gedaan via telefoon -> probleem blijft.
6. Software update en herstelling gedaan via Pc Companion -> het probleem blijft.
7. Opgestuurd naar Teleplan, die weer een software update hebben gedaan -> het probleem is er nog steeds.
8. Sony gebeld, zij kunnen niets meer bedenken wat ik thuis kan doen om het probleem op te lossen.
9. Belsimpel.nl geeft ook aan dat ik de telefoon weer op moet sturen.


De oplossing

- Nieuw toestel of Aankoopbedrag terug of Gerepareerde telefoon binnen 1 week
- Vergoeding van onkosten

1 reactie

  1. Auteur
    Belsimpel.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Geurtjes,

    Om het probleem met de telefoon op te lossen, raad ik u aan om de telefoon ter reparatie aan te bieden.

    Indien u hier vragen over heeft dan wil ik u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Belsimpel.nl

Ook een klacht indienen over Belsimpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen