Klacht Belsimpel: Telefoon kwijtgeraakt tijdens garantiereparatie, Belsimpel regelt het na 2 maanden nog niet!

Erik

De mobiele telefoon van mij dochter is al 2 maanden vermist tijdens de garantieprocedure van Belsimpel. Ondanks meerdere mails en telefoontjes van mijn zijde wordt het niet opgelost. Belsimpel wijst naar een onderaannemer die het met mij moet oplossen. Deze firma laat echter na meerdere verzoeken en telefoontjes van mijn zijde niets van zich horen. Vandaag indringende poging gedaan om een oplossing door Belsimpel, de winkelier waarvan ik de telefooon heb gekocht en waar ik het heb aangeboden voor garantie. Legt deze de bal opnieuw bij mij. Ik dien het maar weer bij de onderaannemer (een reparatiebedrijf) te proberen.
Het lijkt wel een grap.
Ik ga in elk geval nu een nieuwe telefoon voor haar kopen. Deze keer maar even niet bij Belsimpel. Ik hoop nog wel mijn zoek gemaakte toestel vergoed te krijgen.

Graag de aankoopprijs van de telefoon retour. Een vervangend toestel is niet meer gewenst. Ik heb zelf al een nieuw toestel aangeschaft. Het kind zit al 52 dagen zonder haar mobiel.

Belsimpel.nl
    Beste meneer Molenaar,

Vandaag hebben wij weer contact met het reparatiebedrijf gehad. We verwachten begin volgende week met een oplossing te kunnen komen.

Belsimpel.nl
    Erik
    Ik wacht het af. Begin van de week is wel al verstreken.
    Hoe dan ook, ik hoop nog wel op een oplossing.
    Erik
    Nadat ik zelf heb geconstateerd dat de garantiereparatie erg lang ging duren, bleek dat mijn telefoon was zoekgeraakt. Alleen na voortdurende druk mijnerzijds werd het probleem pas 2 maanden later opgelost door Belsimpel. Totaal niet pro-actief. De slogan 'tot het uiterste voor jou' wordt absoluut niet waargemaakt.

Erik

Ook een klacht indienen over Belsimpel?