Klacht Belsimpel: Telefoon kwijtgeraakt tijdens garantiereparatie, Belsimpel regelt het na 2 maanden nog niet!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 176031
Gebruiker
Erik
Datum
3 reacties

Details

De klacht

De mobiele telefoon van mij dochter is al 2 maanden vermist tijdens de garantieprocedure van Belsimpel. Ondanks meerdere mails en telefoontjes van mijn zijde wordt het niet opgelost. Belsimpel wijst naar een onderaannemer die het met mij moet oplossen. Deze firma laat echter na meerdere verzoeken en telefoontjes van mijn zijde niets van zich horen. Vandaag indringende poging gedaan om een oplossing door Belsimpel, de winkelier waarvan ik de telefooon heb gekocht en waar ik het heb aangeboden voor garantie. Legt deze de bal opnieuw bij mij. Ik dien het maar weer bij de onderaannemer (een reparatiebedrijf) te proberen.
Het lijkt wel een grap.
Ik ga in elk geval nu een nieuwe telefoon voor haar kopen. Deze keer maar even niet bij Belsimpel. Ik hoop nog wel mijn zoek gemaakte toestel vergoed te krijgen.

De oplossing

Graag de aankoopprijs van de telefoon retour. Een vervangend toestel is niet meer gewenst. Ik heb zelf al een nieuw toestel aangeschaft. Het kind zit al 52 dagen zonder haar mobiel.

3 reacties

  1. Auteur
    Belsimpel.nl
    Datum
    Beste meneer Molenaar,

    Vandaag hebben wij weer contact met het reparatiebedrijf gehad. We verwachten begin volgende week met een oplossing te kunnen komen.

    Met vriendelijke groet,

    Belsimpel.nl
  2. Auteur
    Erik
    Datum
    Ik wacht het af. Begin van de week is wel al verstreken.
    Hoe dan ook, ik hoop nog wel op een oplossing.
  3. Auteur
    Erik
    Datum
    Nadat ik zelf heb geconstateerd dat de garantiereparatie erg lang ging duren, bleek dat mijn telefoon was zoekgeraakt. Alleen na voortdurende druk mijnerzijds werd het probleem pas 2 maanden later opgelost door Belsimpel. Totaal niet pro-actief. De slogan 'tot het uiterste voor jou' wordt absoluut niet waargemaakt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Erik
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Belsimpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen