Belsimpel is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door Belsimpel: Telefoon van een week oud van Belsimpel, moet hem 'ter reparatie 'voor 5 - 10 dagen inleveren
Details
Klacht
Op 31 maart bestelde ik een Oneplus 9 Pro telefoon bij Belsimpel voor € 608, deze werd op 1 april bezorgd. Omdat mijn oude telefoon kapot was lukte het me niet om alle gegevens over te zetten. Dit deed een vriendelijke medewerker op 3 april in de winkel van Belsimpel in Den Haag voor mij. Een week later was er opeens een groene verticale streep over het hele scherm die niet te verwijderen was. Gebeld met de klantenservice op 10 april, volgens de eerste medewerker moest ik mijn telefoon ter reparatie aanbieden. Dat kon 5 tot 10 dagen duren. Ze zou ook een mail sturen met nog wat tips om de telefoon hersteld te krijgen. Deze mail is nooit verstuurd.Vandaag pas (ivm mijn vakantie) 14 april weer met de klantenservice gebeld. De medewerker van vandaag vertelde dat ik de telefoon moest opsturen naar Groningen en dat ik er binnen een paar dagen bericht over zou krijgen. Een 'gratis' verzendlabel kreeg ik per mail. Dan ben ik mijn telefoon alsnog een paar dagen kwijt. Zou het niet anders opgelost kunnen worden? Zou het niet logisch zijn dat ik zo'n toestel (van een week oud!) terugbreng naar de winkel en een nieuw toestel krijg? Of een vervangend toestel voor de duur van de reparatie?
Gewenste oplossing
Door belsimpel een nieuwe telefoon geleverd krijgen, of een vervangende telefoon gedurende de reparatie periode- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.