Klacht Belsimpel: Telefoon zwaar beschadigd: Mijn woord tegen dat van Belsimpel

Manuela-83

Nieuwe telefoon gekregen bij verlengen abonnement. Problemen ervaren en na 2 dagen met belsimpel gecommuniceerd. Zij adviseerden deze terug te sturen om te laten nakijken en voor eventuele ruiling voor een ander nieuw exemplaar. Na 10 werkdagen vandaag maar eens zelf gebeld, mijn zaak was al lang en breed afgehandeld. Mijn telefoon kon niet ingenomen worden voor een nieuwe want deze had krassen op mijn beeldscherm en deze had zichtbare valschade, compleet met deuken en al. Foto's opgevraagd en ik wist niet wat me overkwam, mijn telefoon ziet eruit alsof deze al anderhalf jaar oud is en aan vernieuwing toe is!! Dit is NIET, ik herhaal driftig typend, NIET hoe ik mijn telefoon heb gestuurd en bovendien is het totaal onlogisch dat mijn telefoon er ZO gehavend uit zou zien na 2 dagen gebruik van een gloednieuwe telefoon!! Maar ik sta aan de kant, ze zeggen daar; sorry, we hebben m zo binnen gekregen en we kunnen u niet verder helpen. TE belachelijk voor woorden! Ik ben echt buiten mezelf!

Ik wil gewoon een nieuwe telefoon. Ik heb mijn gloedje nieuwe telefoon opgestuurd en in het tussenproces heeft een andere partij dan ikzelf, mijn telefoon zwaar beschadigd! En ik zit nu met de gebakken peren, want het is mijn woord tegen dat van een heel bedrijf!

Ook een klacht indienen over Belsimpel?