Klacht Belsimpel: Voel me opgelicht door belsimpel.nl

Sherani2203

ktober 2014 heb ik een abbonement aangeschaft bij belsimpel. Een iphone 6 heb ik bij mijn abbonement van Tele2 gehad. 3 weken geleden viel mijn mobiel spontaan uit en kon daarna niet meer aan. Ik ben meteen naar de apple store geweest en de medewerker heeft het bekeken (zonder iets te openen) en zei meteen dat de moederbord kapot is en dit onder de garantie van belsimpel valt. Na telefonisch dit gemeld te hebben bij belsimpel heb ik het toestel oogestuurd. Na meerdere malen gebeld te hebben en na 2 weken kreeg ik een reactie dat het toestel niet onder garantie valt omdat het door een derde is geopend. Dit baseren ze doordat er eem onorgineel product op zit. Ik heb nooit aan het toestel iets laten repareren en of vervangen. Tot het moment dat het uitviel heeft het goed gefunctioneerd. Voel me heel erg genaaid! Want ik weet 100% zeker dat dit niet klopt. Ook konden ze niks vertellen om wat voor onorginele product t gaat. Ik kreeg een prijsopgave van €580 om het te laten maken.

Ik wil dat de waarheid gesproken moet worden. Ik betaal netjes de kosten en verwacht een wederzijdse medewerking. Ik weet 100% dat ik nooit iets vervangen hebt. Ook vind ik t vaag dat er niet duidelijk verteld kon worden om wat voor onorginele product t gaat. Ik zit nu weken zonder telefoon. Het toestel vakt zeker onder garantie. Heb t idee dat er vanwege de reparatiekosten dit mij wordt afgewezen. Maar ik heb ook keihard moeten neertellen en verwacht dat jullie dit repareren. Ik wil nu zsm een medewerking want op 31 okt loopt mijn garantie af. Hoop niet dat jullie dit bewust doen. Ik weet zeker dat ik voortaan geen klant meer wordt. Mits jullie je nog herstellen

Belsimpel.nl
    Beste,

Inmiddels is er contact met u geweest. Uw klacht is in behandeling genomen.

Belsimpel.nl
    Sherani2203
    Beste belsimpel,

De bovengenoemde reactie klopt niet. Ik heb zelf contact ieder keer moeten opnemen en nooit vanuit jullie.
    En ten tweede de reactietermijn van 5 werkdagen voor de reparatie is allang verstreken, wat voor service is dat. Nu ben ik genoodzaakt om weer zelf contact met jullie op te nemen.

Graag wil ik de juiste reactie van jullie geen leugens.

Mvg,
    Sherani