Klacht Belsimpel: weigering tot retour betaling.

Klachtnummer
# 472526
Gebruiker
ipandavi
Datum
0 reacties

Details

De klacht

iPhone besteld, vervolgens bij pickup point lag hij er niet? omdat die blijkbaar aan iemand anders was meegegeven? vervolgens toen ik een ander pakket had opgehaald op mijn adres "50c" kreeg ik m mee, toen heb ik hem ook gelijk gecontroleerd en teruggezonden naar belsimpel! nu weigeren ze terug te betalen omdat ze me als dief bestempeld hebben??!?!? Ik heb hiervoor bij hun besteld en ben een trouwe klant, vervolgens bel ik wat aan de hand is, en krijg ik ene teamleider die vreselijk bot is, en nul intentie en medeleven heeft! wat een vreselijk bedrijf. als ik mijn 1160,0 niet ontvang zal ik iedere juridische zaak wat mogelijk is aanspannen, en tevens ervoor zorgen dat jullie negatief in elke manier komen op internet.

De oplossing

Mijn 1160,00 netjes terugstorten!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Belsimpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen